Po koncercie!!!

29 Sier

Czas na relacje:)

Koncert zaczął się kilka minut przed czasem, numerem „Niewinność”, zaraz po był „Zegar”. Pojawił się też cover The Rembrandts – „Just the Way It Is, Baby” oraz dwa nowe numery – „Madame Bijou” oraz „Upaść żeby powstać”. Koncert zakończył się czterema bisami – pierwszym był „Ostatni”, później „Skłamałam”, „Blues For You” i „Szał”.

Na koncercie był tłum ludzi, wszyscy świetnie się bawili.

Edyta pokazała doskonałą formę i klasę, zaśpiewała genialnie. Zdecydowanie jest to powrót w wielkim stylu!

Fragment numeru „Szał” z koncertu:

Odpowiedzi: 15 to “Po koncercie!!!”

  1. MonoceroStella 31/08/2010 @ 17:17 #

    Krótko mówiąc, taki koncert już nigdy się nie powtórzy:) Był jedyny w swoim rodzaju. Wytęskniony, wyczekany i ciężko momentami było mi uwierzyć, że to dzieje się naprawdę:) Emocje sięgały zenitu, nie jeden z nas leczy gardło do tej pory. Cudownie było powitać Edytę po tylu latach. Wiem, że każdy kto miał zaszczyt towarzyszyć tego wieczoru Edycie nie zapomni tych pięknych chwil do końca życia:D Dzięki za to Edyto:) Ufff… Dotrwaliśmy:)

  2. SilverMoon 30/08/2010 @ 18:00 #

    Dokładniej kolejność była taka:

    1. Niewinność
    2. Zegar
    3. Opowieść
    4. Miłość jak ogień
    5. Madame Bijou (nowa piosenka)
    6. Just the way it is baby (cover The Rembrants)
    7. Upaść by wstać (nowa piosenka)
    8. Jenny
    9. Tatuaż
    10. Szał
    11. Sen

    Bisy:

    12. Ostatni
    13. Skłamałam
    14. Blues for you
    15. Szał

  3. andzia 30/08/2010 @ 16:42 #

    o jaaaa..ta fruwająca chustka to ja!!!!!!To był istny szał!!!

  4. zgred 30/08/2010 @ 10:37 #

    Edytka śpiewała i wyglądała rewelacyjnie….

    pałker i basowy muszą się bardziej zaangażować i będzie OK, ciekawe jak sekcja będzie brzmiała na nowej płycie (inni muzycy niż na koncercie). Wydaje mi się że troszkę za cicho była momentami git. prowadząca i klawisze. Ale ogólnie strasznie się cieszę że Edyta wróciła i nie moge sie doczekać płyty i traski…. :))

    wg. tego co pamietam tak wyglądał secik:

    1. Niewinność
    2. Zegar
    3. Opowieść
    4. Mamame Bijou
    5. Miłość jak Ogień
    6. Just The Way It Is Babby
    7. Upaść aby wstać
    8. Szał
    9. Sen
    10. Jenny
    12. Sen
    13. Zatańcz ze mną

    Bisy:
    1. Ostatni
    2. Skłamałam
    3. Blues for you
    4. Szał

    Poprawiajcie kolejność i dodajcie jeśli o czymś zapomniałem🙂

    Pozdrowionka!

  5. notes4u 30/08/2010 @ 10:06 #

    Gdy zapiera mi dech, zmuszam się do oddechu i wiem, że dzieje się coś niesamowitego, magicznego i niepowtarzalnego – taki był ten koncert. Cudownie, że wróciłaś! Podobnie jak wielu innych odrobinę zaspokojona, ale wciąż nienasycona czekam na nową płytę (która będzie fantastyczna- „i ja to wiem”) i trasę…

  6. Raven 30/08/2010 @ 08:43 #

    Świetny koncert!!!

    Edytko jak to dobrze, że wróciłaś. Cały czas wierzyłem, że doczekam tej chwili mając jeszcze w pamięci niesamowite Opole 1996 r.
    Z niecierpliwością czekam na nową płytę.

    Pozdrawiam

  7. Mariusz 29/08/2010 @ 21:33 #

    jednym, krótkim zdaniem – chcę więcej :)))
    tak dobrze było usłyszeć Edytę na żywo. teraz z cierpliwością czekam na nową płytę i trasę koncertową.
    pozdrawiam i dziękuję!

  8. karolina 29/08/2010 @ 18:49 #

    Było CUDOWNIE!!!

  9. Janek 29/08/2010 @ 15:36 #

    Zakochałem się w jej muzyce i tekstach dopiero niedawno, zaledwie kilka miesięcy temu. To coś niesamowitego, epickiego. Ogromnie cieszy mnie jej powrót. Niestety nie byłem na koncercie, żałuję ale dla 19-latka to nie takie proste, zwłaszcza gdy mieszka się kilkaset kilometrów od Warszawy. Nie mniej całym sercem byłem z Edytą! Trzymam za nią mocno kciuki. Słyszałem Madame Bijou – jest niesamowita…

  10. ania 29/08/2010 @ 11:04 #

    „Madame Bijou” super piosenka!! :):) chociaż na koncercie nie byłam, już nie mogę się doczekać trasy koncertowej :):) Edyto wyglądasz świetnie! w końcu wróciłaś!! :):)

  11. PiotrZOlsztyna 29/08/2010 @ 09:40 #

    Świetny koncert; występ rewelacyjny. Zawsze będzie za mało. Madame bijou to cudowny utwór. I atmasfera, po tylu latach. Wszyscy śpiewają Twoje przeboje. Jak mawiał Norwid … „exegi monumentum” – wzniosłaś pomnik… trwalszy od spiżu. Dla takich chwil warto żyć.

  12. Ela 29/08/2010 @ 05:47 #

    Edyta wielkie dzięki!!! Było wspaniale! Nie możemy doczekać się płyty

  13. sirmacik 29/08/2010 @ 01:17 #

    Wspaniały koncert!
    Wrzuciłem do sieci trochę moich zdjęć oraz „słabobrzmiącyleczdobrzewyglądający” klip z „Niewinności”
    http://www.flickr.com/photos/sirmacik/sets/72157624704304045/

  14. Gosik 29/08/2010 @ 00:42 #

    Koncert był cudowny. Niesamowity powrót na scenę. Mnóstwo emocji. Już nie mogę doczekać się płyty oraz trasy koncertowej!

  15. djwojciks 29/08/2010 @ 00:17 #

    jest 2.15 – jeszcze długo nie zasnę, bo jak tu spać po takim wieczorze, na który się tyle czekało, ale doczekaliśmy się! Edyta wygląda świetnie, głosowo forma doskonała. Czekam na więcej!!! Poczułam się jak w domu…

Skomentuj

