Relacja z koncertu Edyty w Łodzi

27 Sty
Relacja Łukasza Modrzejewskiego
 
Wspaniały koncert i wieczór pełen wspomnień… to stwierdzenie chyba najlepiej oddaje nastrój i klimat wczorajszego występu w Łodzi najlepszej polskiej wokalistki.

I cóż więcej można napisać o genialnych dwóch godzinach, bądź co bądź ikony polskiej muzyki – nazwijmy to – rozrywkowej? Zacznijmy po kolei. Lata ’90 to była kolejna tak dobra (i jak na razie ostatnia) dekada w polskiej muzyce około rozrywkowej. Było to również bardzo dobre dziesięciolecie dla tej artystki. Edyta Bartosiewicz zadebiutowała w 1992 roku albumem Love, a następnie do 1998 roku nagrała cztery kolejne płyty: Sen (1994), Szok’n’Show (1995), Dziecko (1995) oraz Wodospady (1998), które przeszły do historii naszej rodzimej fonografii….

Wiecej >> TUTAJ <<

Odpowiedzi: 2 to “Relacja z koncertu Edyty w Łodzi”

  1. zquiet 21/06/2013 @ 06:16 #

    I like what you guys are usually up too.
    This kind of clever work and reporting! Keep up the wonderful works guys I’ve incorporated you guys to our blogroll.

  2. czarek 22/03/2013 @ 22:44 #

    Kiedy usłyszałem Edytę po raz pierwszy miałem może ..hmmm 9 lat…i tak zaczęła się moja „miłość” do tej artystki…. zdobywanie płyt za pierwsze kieszonkowe;)) i radocha ze” jeju mam płytę…hehe gdy już udało mi się skompletować dyskografię..Edyta zniknęła… ale marzenia pozostały… były w głowie i są co prawda to jedno najbardziej upragnione jeszcze się nie spełniło… ale mimo iż mam już prawie 29 lat… wierze ze się..spełni-i takie malutkie się spełniło- Koncert w ŁODZI…JAK ZOBACZYŁEM EDYTĘ zamarłem-poczułem się tak jak „Wiewiór z Epoki Lodowcowej widzący swojego ukochanego orzecha” za którym ciągle goni i zdobyć go nie może …-a koncert przeżycie chyba nie do opisania, pozostanie w mej pamięci do końca życia-Edyta tak pięknie śpiewała, jej forma, obcas chyba 10 cm,figura mmmm… Kobieta Magnez-bis 5 razy… nie znam artysty który tak często wychodził na scenę a publiczność nogami waliła w podłogę i Krzyczała..”Eedyytaaa!!!…Eedyytaaa!!! sam darłem „ryja”ze ją kocham;D ..”… TRZYMAM ZA NIĄ KCIUKI CAŁYM SERCEM I WIERZE ZE NOWA PŁYTA SIĘ UKARZE… a Ja nie będę miał już 48 lat;)) Edyta!!! jesteś nam potrzebna i wiesz dobrze o tym….;)

Skomentuj

