Wywiad z Edytą!

5 Lu

„NIE JESTEM JUŻ TAMTĄ JENNY…”- JEDYNY WYWIAD Z EDYTĄ BARTOSIEWICZ.

Posted by Maciej Zielinski

Do ostatniego momentu nic nie było pewne… Edyta będzie miała czas, by porozmawiać? Starczy jej sił, po tak wyczerpującym, ponad dwugodzinnym koncercie? To w ogóle możliwe? I w końcu pytanie podstawowe… Dlaczego akurat nam miałaby udzielić wywiadu, skoro największe stacje i portale internetowe biją się o to, by usłyszeć z jej ust kilka słów. Do dziś nie wiem dlaczego Edyta Bartosiewicz postanowiła odpowiedzieć właśnie nam, na pytania, które nie były łatwe. Udało się. Jako jedyne media mogliśmy obcować z Artystką, która zapisała się trwale na kartach muzycznej historii. Kanapa w garderobie była wygodna, światło przytłumione, a na tle ciszy pieścił moje uszy charakterystyczny, chrypliwy głos… Głos, który wyśpiewał mi wszystko… Zapraszam na wywiad.

Maciej Zielinski: Wygląda pani świeżo i zachwycająco, czy przede mną siedzi kobieta spełniona? Fizycznie wszystko na to wskazuje, a jak jest duchowo?

Edyta Bartosiewicz: To bardzo trudne pytanie, wiesz? Nie tak łatwo będzie mi na nie odpowiedzieć… Jeśli chodzi o fizyczność to jestem w trakcie, można powiedzieć- procesu reanimacji. Właśnie tak nazwałam pięć koncertów, moją mini trasę RENOVATIO PRELUDE, czyli preludium do renowacji. Dużo pracy włożyłam przez ostatnie lata, żeby naprawić siebie… i to pod każdym względem. Fizycznym, duchowym i mentalnym. Cieszę się, że jestem sprawna, rozpiera mnie energia i mam możliwość zagrania fajnego, ponad dwugodzinnego koncertu, a ludzie dobrze się na nim bawią. Oni czekali na mój powrót tyle lat, daje mi to niesamowitą siłę i poczucie, że jestem im potrzebna.

[…]

Zapraszamy do lektury >> TUTAJ <<

 

Odpowiedzi: 8 to “Wywiad z Edytą!”

  1. nocoty 27/04/2013 @ 15:22 #

    Cała Polska czeka na EB🙂 Była kiedyś taka reklama „Czas na EB”pamiętacie😀

  2. facty 27/04/2013 @ 15:20 #

    Ale na ta płyte to juz chyba nikt nie czeka.Może garstka fanów tylko.

  3. Evelin 26/04/2013 @ 05:20 #

    http://www.glamki.pl-napisała„Artystka hitu”Skłamałam”właśnie nagrała nową płytę”25.04.2013r.
    Płyta ma 13 utworów i jest napisana na cześć przyjaciół Edyty,których już nie ma;( Małgorzaty i Jacka.Ma się ukazać jeszcze w tym roku.:)

    • Beata 12/06/2013 @ 07:42 #

      :D:D:D chyba strzeliłaś w 10-tkę….😉

  4. 2can 25/04/2013 @ 09:17 #

    Kocham Edytę Bartosiewicz i jej głos

  5. Bibo 16/04/2013 @ 10:14 #

    Czy ktoś zna prawidłową datę urodzin Edyty Bartosiewicz,bo są dwie wersje w necie:1965 czy 1966 roku?

    • admin 16/04/2013 @ 11:06 #

      Na koncercie w Krakowie Edyta mówiła, że 1965, a podawany od zawsze 1966 jest błędny.

  6. look 10/04/2013 @ 11:31 #

    Edyta wystąpi na koncercie w Chorzowie -czerwiec 2013r.Wstęp 20-35 pln.

Skomentuj

