Obrazek

9 czerwca oglądajcie Canal+

3 Czer

Odpowiedzi: 7 to “9 czerwca oglądajcie Canal+”

  1. ireneusz 01/08/2013 @ 09:24 #

    jenyyy, Pani Bartosiewicz jeszcze cos tworzy? tesknie

  2. Miklovitz 15/06/2013 @ 13:00 #

    Miejmy nadzieję,że jak Edyta Bartosiewicz wyda już swoją najnowszą płytę,to tych wywiadów będzie dużo więcej.Tego życzę Edycie oraz fanomEB.

  3. AdamKalkowsky 12/06/2013 @ 14:57 #

    A ja nie wiedziałem,że piosenka i teledysk „Jenny” był robiony po angielsku w Londynie,czy jakoś tak…ciekawe,po tylu latach się dowiedzieć…:)

  4. aquas 12/06/2013 @ 14:55 #

    O! Skoro sam Marek Niedzwiecki docenił płyte”Dziecko”znaczy,ze tak samo jak wszyscy uważa ją za najlepszą w Polsce!

  5. Sebastian 12/06/2013 @ 14:53 #

    Wywiad w rocznicę wydania płyty”Dziecko”9.06.1997r.Można zobaczyć fragment wywiadu na http://chomikuj.pl/agnes7

  6. kaa 11/06/2013 @ 13:08 #

    czekam czekam na tę płytę i singiel też. Teksty Pani piosenek są tak mi bliskie i potrzebne. Czasem myślę, że mamy gdzieś w sobie podobnego „cosia” – słucham pani tekstów i zatrzymuję gonitwę moich myśli, bo wszystko co powinnam myśleć albo wszystko co każe mi myśleć mój „wewnętrzny coś” jest w tych pani tekstach i uczucia i emocje 100%.-tylko ja nie mam takiego talentu:-))

  7. jeremi 06/06/2013 @ 10:06 #

    Widze ze już idzie reklama dla EB,bo zaraz singiel.Jesli ktoś ma Canal+,to niech nagrywa i daje na YouTuba ten wywiad.

Skomentuj

