Obrazek

Niedziela, 23:30, TVN24 !

22 Czer

capture1

komentarzy 5 to “Niedziela, 23:30, TVN24 !”

  1. Wojtek 27/06/2013 @ 23:10 #

    Pani Edyto, wreszcie! 😉 Jestem Pani fanem „od pierwszego usłyszenia”. To był początek lat 90., radio WAWA…
    Kiedy Pani nagle „zniknęła” było żal, ale wiedziałem że Pani kiedyś wróci.. 😉 Ktoś kto śpiewa w taki sposób i do tego mądry, ciekawy tekst, nie ma prawa tak po prostu przepaść. Pani Edyto, teraz ognia!

  2. Kuba 24/06/2013 @ 17:11 #

    p.s. ciekawa rozmowa, poruszająca
    niestety fatalna stacja, ale musiałem jednak włączyć
    nowy singiel to wielki wspaniały numer

  3. Darek 24/06/2013 @ 10:40 #

    Pani Edyto,
    Nie byłem Pani fanem (owszem, pewnie jak każdy, znam kilka piosenek). Na wywiad trafiłem zupełnie przypadkowo (o ile w życiu są przypadki), ale zaskoczony Pani szczerością i wrażliwością, zaintrygowany wysłuchałem go do końca. Przez te dwanaście lat „niebytu wokalnego” straciła Pani sporo, ale zyskała Pani o wiele, wiele więcej. Myślę tutaj o spojrzeniu na życie (i z pewnością nie tylko), praktycznym podejściu do niego – pokorze, wrażliwości, otwartości. Jeszcze ma Pani sporo pracy przed sobą, ale najlepszy „trener/nauczyciel” – ten, który czasowo odebrał Pani głos, wiedział i wie, co robić. Zresztą, jako kobieta-koziorożec, jest pani bardzo pracowita i konsekwentna w działaniu, co samo z siebie jest gwarantem powodzenia. Z przyjemnością Pani słuchałem, zgadzając się z każdą Pani myślą. Z przyjemnością także patrzyłem na Panią (wcześniej nie dostrzegałem Pani urody, a może jej Pani takiej nie miała). Dobrze, że wybrała Pani na rozmówcę pana Grzegorza. Żałuję, że wywiad był taki krótki, bo ma Pani jeszcze tyle do przekazania. Pozostaje czekać na płytę.
    W rozmowie poruszony został temat naszych potrzeb. Tak, jest Pani potrzebna.
    Ściskam gorąco,
    Darek

  4. Grzegorz Turniak 24/06/2013 @ 08:32 #

    Gdy wysłuchałem wczoraj wieczorem zwierzenia Edyty, że od 2002 roku miała problem z głosem szczerze Jej współczuję. Też pracuję głosem jako mówca i od 4 lat też mnie to dotknęło.
    Najtrudniej jest z bezradnością wynikającą z problemami wyleczenia trudno uchwytnej niedyspozycji. Lekarze, badania, ćwiczenia i ciągle niewielka poprawa.
    Gratuluję siły i woli zwycięstwa 🙂
    Oczekuję na najnowszą płytę z niecierpliwością

  5. Kuba 23/06/2013 @ 18:36 #

    po wysłuchaniu nowego singla i to chyba będę w stanie wybaczyć

Skomentuj

