Obrazek

30.09 Edyta w EMPiKu w Warszawie

14 Wrz

capture3

Odpowiedzi: 16 to “30.09 Edyta w EMPiKu w Warszawie”

  1. Krzysiek 22/10/2013 @ 20:30 #

    Słuchać i słuchać

    Krzysiek

  2. Krzysiek 22/10/2013 @ 20:26 #

    Cześć Edyta
    Fajnie że znowu mogę cię słuchać
    Życie jest wtedy jakieś lepsze, może kiedyś razem zaśpiewamy
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  3. Zuza 02/10/2013 @ 09:29 #

    Super spotkanie z EB w empiku,oby więcej takich.Cała Polska czeka na autograf i zdjęcie z EB !

  4. mikione 02/10/2013 @ 09:27 #

    Klaudia,wiesz co,bo mi się wydaje,że Ty byś fajny wywiad przeprowadziła z Edytą Bartosiewicz.Masz profesjonalną stronę itd.Podobnie jak Maciej Zieliński,który też bardzo fajny wywiad z Edytą po koncercie przeprowadził,a nie jest dziennikarzem tylko fanem i udało mu się.Tobie też myślę,że by się udało.Tym bardziej,że jesteś z Warszawy i do Edyty masz blisko lub po jakimś koncercie w 2014 r.trzeba chyba tylko się umówić z Edyty menagerem,a może i nie.nie wiem.Taką ci podsuwam myśl,bo widze,że jesteś profesjonalistka i znasz twórczość Edyty Bartosiewicz.Pozdrawiam.

  5. mikione 01/10/2013 @ 16:55 #

    Klaudia-Magnolia,fajnie,ze wpadłaś.Nie było cię od OWF 2010.Recenzja płyty nowej na forum fanów,Zapraszamy wszystkich chętnych.I video od fanów na You tube:”Od fanów dla edyty Bartosiewicz Rozbitkowie”.

  6. Klaudia Wojciechowska 30/09/2013 @ 20:16 #

    To było świetne, niezapomniane spotkanie, a płyta jest niesamowita! A Najpiękniejsze „Italiano”🙂 Zapraszam do mojej relacji ze spotkania w Empik: http://edytabartosiewicz.tumblr.com/post/62740323964/spotkanie-z-edyta-bartosiewicz-w-empik-junior

  7. Gosia_K 26/09/2013 @ 11:27 #

    Pani Edyto, to wspaniała informacja ! Już się cieszę i nie mogę doczekać się chwili, w której wyjmuję Pani płytę z opakowania, wkładam do odtwarzacza, wciskam „play” i słucham. Dla takich chwil warto jest żyć ! Serdecznie pozdrawiam🙂

  8. Ryszard 26/09/2013 @ 11:24 #

    O! „Niewinność” będzie na płycie na nowo nagrana.

  9. Krzysztof Baranowski 23/09/2013 @ 14:33 #

    Bardzo się cieszę,ze będzie można posłuchać Pani nowej płyty,a jak szczęście dopiszę,to może uda mi się dotrzeć na spotkanie w Warszawie.Gorąco pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

  10. PATRICK TEXAS SPECIAL THANKS FOR MY DEAREST MUSICAL INSPIRATION DEAR MS. EDYTA BARTOSIEWICZ – THE GREATEST ICON OF POLISH MUSICAL STAGE
    Droga Wielce Szanowna wspaniała Pani Edytko Bartosiewicz. Pragnę całym sercem pogratulować Pani wydania najnowszej płyty , czekałem na nią 10 lat i to cudowne , że w me 29 urodziny ukaże się ona a ja będę miał zaszczyt za nią Pani osobiście podziękować w warszawskim Empiku Junior przy ulicy Marszałkowskiej na spotkaniu autorskim z Panią . Całym sercem Pani dziękuję. Jest Pani dla mnie absolutnie największą muzyczną inspiracją spośród wszystkich polskich artystek estrady.Pani twórczośc jest dla mnie inspiracją od 10lat a mam obecnie lat 28i odkąd pierwszy raz usłyszałem Pani wielki przebój pt ,,Skłamałam” a następnie ,, Urodziny ” ,,Dziecko ”, ,,Jenny” po prostu zakochałem się w Pani muzyce i miłośc ta trwać będzie do końca mego życia . Uwielbiam Pani cudowny wspaniały głos, kocham nad życie Pani cudowne przepiękne przeboje , śpiewam je podczas mych występów na imprezach wokalnych w klubach całej Polski oraz na cstingach do wszystkich programów telewizyjnych o tematyce talent show , a dotąd wystąpiłem w 25 z nich we wszystkich polskich stacjach telewizyjnych. To dla mnie wielki zaszczyt , że dobry Bóg pozwolił mi kształcić się wokalnie w Studio Artystycznym METRO przy Studio Buffo w Warszawie u najwybitniejszych trenerów wokalnych w Polsce , dzięki czemu z wielką radością pragnę Panią poinformować iż na pewno zjawię się na premierowym spotkaniu autorskim z Panią w Warszawskim Empiku Junior 30 wrzesnia 2013 o godzinie 18.00 czyli w dzień po mych 29 urodzinach , które przypadaja mi 29 wrzesnia 2013 . Kocham Pani muzykę i Panią jako najwybitniejszą polską wokalistkę całym sercem . Dzięki Pani cudownej muzyce życie w tym trudnym kraju , w tych złych dla nas dzisiejszych bezlitosnych czasach staje się łatwiejsze , Pani muzyka daje mi motywacje , inspiracje i niesamowite ukojenie dla mej duszy za co slicznie Pani dziękuję .Jest Pani wspaniała , cudowną i niezwykle utalentowana artystka ale i również niesamowitą cudowną kobietą. Do końca życia Pani fenomenalnege , genialnego głosu i Pani samej nigdy nie zapomnę. Niech dobry Bóg Pani serce błogosławi. Życzę Pani wszystkiego tego , czego Pani sama sobie życzy by się spełniło , by się Pani zawsze cudownie i po prostu pięknie z nami fanami, koncertami i Pani wspaniałą muzyką żyło.Jest Pani niczym Tina Turner – simply the best !!! Z wyrazami ogromnego szacunku i wielkiego uznania dla Pani Pani Edytko.
    Ogromne wyrazy wielkiego uznania i szacunku dla Pani za Pani zwycięstwo z chorobą i cudowny głos l, brylantowy talent jaki otrzymała Pani od Boga , sto lat na estradzie życze Pani całym sercem , kocham Pani wspaniały głos i cudowne piosenki tak bardzo , że słów mi brak. Niech dobry Bóg i Anioł Stróż czuwają nad Pani cudownym głosem każdego dnia by zawsze tak pięknie , tak wspaniale jak na poznanskim koncercie w auli UAM brzmiał…
    Z pozdrowieniami z głębi mego serca , szczerze oddany Patrick Texas

    Wokalista Studia Artystycznego METRO przy Studio Buffo w Warszawie
    Pierwszy polski wokalista pierwszej polskiej edycji Mam Talent TVN dla 6 milionów widzów mej ulubionej , najrzetelniejszej , najlepszej i najwspanialszej stacji telewizyjnej w Polsce – mej ukochanej TVN

    Patrick Texas ur.29.09.1984r.Poznan
    Contact:
    Email: patricktexas.vip@mtv.pl
    patricktexasLA@aol.com
    Patrick Texas
    P.O. BOX 343
    PL 00-950 Warszawa 1
    Poland

    • Droga wspaniała Pani Edytko , całym sercem pięknie Pani dziękuję za to cudowne , niesamowite i niezwykle osobiste spotkanie z Panią 30 wrzesnia 2013 w Warszawie podczas Premiery Pani najnowszej i najpiękniejszej płyty muzycznej ,, Renovatio ” – coś pięknego

      Jest Pani najwybitniejszą ikoną polskiej estrady

      Kocham Pani twórczość , Pani cudowny głos , Pani niezwykle osobiste a za razem jakby dla mnie wprost pisane teksty piosenek

      Jest Pani estradową wysłanniczką Boga , dziękuję Pani całym sercem

      Dzięki Pani cudownej muzyce niosącej ukojenie dla mej zranionej zagubionej i cierpiącej duszy , nie tracę nadziei i walczę o swe marzenia
      walczyć będę do końca , nie poddam się nigdy , kocham Panią …

      Z wyrazami dozgonnej wdzięczności i ogromnego szacunku oraz wielkiego uznania Patrick Texas

  11. Dorota 15/09/2013 @ 16:28 #

    Pani Edyto!
    Czekałam na Pani powrót BARDZO! I w końcu się doczekałam. Byłam na Pani koncercie we Wrocławiu i było fantastycznie! Niestety nie mogę być w warszawskim Empiku:(
    Czy będzie możliwość spotkania się z Panią także w innych miastach, np we Wrocławiu?

  12. Droga Pani Edytko , jest Pani dla mnie największą muzyczną inspiracją spośród wszystkich polskic artystek estrady.Pani twórczośc jest dla mnie inspiracja od 10lat a mam obecnie lat 28i odkąd pierwszy raz usłyszałem Pani wielki przebój pt ,,Skłamałam” , ,, Urodziny ” ,,Dziecko ”, ,,Jenny” po prostu zakochałem się w Pani muzyce i miłośc ta trwać będzie do końca mego życia . Uwielbiam Pani cudowny wspaniały głos, kocham nad życie Pani cudowne przepiękne przeboje , śpiewam je podczas mych występów na imprezach wokalnych w klubach całej Polski oraz na cstingach do wszystkich programów telewizyjnych o tematyce talent show , a dotąd wystąpiłem w 25 z nich we wszystkich polskich stacjach telewizyjnych. To dla mnie wielki zaszczyt , że dobry Bóg pozwolił mi kształcić się wokalnie w Studio Artystycznym METRO przy Studio Buffo w Warszawie u najwybitniejszych trenerów wokalnych w Polsce , dzięki czemu z wielką radością pragnę Panią poinformować iż na pewno zjawię się na premierowym spotkaniu autorskim z Panią w Warszawskim Empiku Junior 30 wrzesnia 2013 o godzinie 18.00 czyli w dzień po mych 29 urodzinach , które przypadaja mi 29 wrzesnia 2013 . Kocham Pani muzykę i Panią jako najwybitniejszą polską wokalistkę całym sercem . Dzięki Pani cudownej muzyce życie w tym trudnym kraju , w tych złych dla nas dzisiejszych bezlitosnych czasach staje się łatwiejsze , Pani muzyka daje mi motywacje , inspiracje i niesamowite ukojenie dla mej duszy za co slicznie Pani dziękuję . Z wyrazami ogromnego szacunku i wielkiego uznania dla Pani Pani Edytko
    Patrick Texas
    Wokalista Studia Artystycznego METRO przy Studio Buffo w Warszawie
    Pierwszy Polski wokalista pierwszej olskiej edycji Mam Talent TVN dla 6 milionów widzów TVN

    Patrick Texas ur.29.09.1984r.Poznan
    Contact:
    Email: patricktexas.vip@mtv.pl
    patricktexasLA@aol.com

  13. witamwas 14/09/2013 @ 20:56 #

    ja chciałbym bardzo być😦

  14. prawiebrunet 14/09/2013 @ 11:04 #

    Będę tam🙂

Skomentuj

