Nowy singiel „Upaść by wstać”

16 Wrz

Odpowiedzi: 9 to “Nowy singiel „Upaść by wstać””

  1. Thomson 04/05/2015 @ 22:31 #

    Kiedy 10 lat temu zazdrosna o to, że zakochałem się w Twoich piosenkach (Twoim wnętrzu) moja ówczesna żona łamała mi Twoje płyty „bo zawsze było coś nie tak” nie myślałem, że zanim gdy na chwilę zamknę oczy – znikniesz i ziemia rozstąpi się
    będę tak długo w nicości trwał.

    Nie wracaj, bo znów będę chłonął każdy Twój oddech i znów będzie „szał” i znów zaśpiewasz „skłamałam”

    Mam nowy związek, a nie mam dwóch całych serc więc nie pytaj czy bym chciał sprawdzić dlaczego znów nie będzie nas.

  2. elka 01/10/2013 @ 19:05 #

    Nareszcie!

  3. Natalia 01/10/2013 @ 07:28 #

    Petarda!

  4. Kamor 28/09/2013 @ 17:51 #

    Mysle ze nowa plyta Edyty spodoba sie przedewszystkim jej starym fanom, wliczajac w to mnie😉 zyciowe teksty no i ten glos ktory pamietam z moich mlodzienczych lat. W jednym z nowych wywiadow slyszalem jak Edyta mowi ze fajnie by bylo jakby jej utwory trafilyby na liste radiowych przebojow. Edyto, mowie szczerze ze nie ma to naprawde znaczenia bo sa osoby ktore bardzo kochaja Twoja muzyke i to wlasnie dla nich spiewasz!😉

  5. Leszek Rząsa 28/09/2013 @ 09:20 #

    Nowa płyta już w Empikach za 39,99 zł🙂 Biegnijcie po „Renovatio” i słuchajcie jak ja🙂 Jest cudna🙂

  6. sesens 22/09/2013 @ 14:59 #

    Zapraszamy wszystkich fanów Edyty do dodania swojej recenzji o nowej płycie na strone FORUM FANÓW.

  7. Magda 19/09/2013 @ 16:55 #

    Pani Edyto, dziękuję za kolejną część pięknego, jedynego w swoim rodzaju klimatu, jaki tworzy Pani dzięki swojej muzyce. Nieporównywalnej, wyjątkowej…
    Nieważne, czy utwór zostanie numerem 1 na liście, jakie to ma znaczenie, jest Pani indywidualnością, nie do porównywania. Mam nadzieję, że spotkamy się w Empiku,
    wszystkiego dobrego!

  8. witamwas 17/09/2013 @ 10:33 #

    Utwór bardzo dobry. Typowy dla Edyty🙂
    Jednak hitem nie zostanie, ewentualnie Trójka może się nim zainteresować🙂
    Fajnie, że Edyta w formie.

  9. dota 17/09/2013 @ 08:27 #

    tego mi brakowało przez te lata !!!!!!to cala Edyta!!!

Skomentuj

