„Renovatio” Złotą Płytą

5 Paźdź

Dzięki Wam „Renovatio” tuż po premierze stało się Złotą Płytą.

capture1

Komentarze 34 to “„Renovatio” Złotą Płytą”

  1. Alek 13/10/2014 @ 09:20 #

    Gratulacje!!!
    Mam jednak pytanie z innej beczki- czy jest gdzieś do kupienia płyta lub nagrania z koncertu w Radiowej Trójce. Bardzo mi się podobało to wykonanie!!!!!!!

  2. smart 13/12/2013 @ 12:56 #

    no to teraz czas na trasę koncertową 🙂 My w Łodzi czekamy z utęsknieniem

  3. Tomek 30/11/2013 @ 20:22 #

    Już platynową 🙂 Fantastycznie! 🙂
    bo i płyta fantastyczna.
    Już się nie mogę doczekać kolejnego koncertu we Wro

  4. natalia reda 07/11/2013 @ 21:46 #

    Piekny, wielkli powrot! Gratuluje wspanialej plyty i dziekuje ze jestes:)

  5. AnnaWrocław 31/10/2013 @ 21:07 #

    Byłaś ze mną zawsze. Każda płyta była stanem mojej duszy, stanem mnie. Zrobiłam porządki podczas twojej pauzy i startujesz ze mną na nowo. Niesamowite. Ja też zamarłam na 15 lat i znów się odradzam, razem z TOBĄ EDYTA. Teraz już mogę po imieniu, bo różnica wieku się zatarła… 😉 Należała się NAM ta pauza. Całuję Cię i zawsze spokojnie czekam na Ciebie…

  6. Czarek 27/10/2013 @ 23:16 #

    Edyto dziękuje za piękną płytę, trudno się od niej oderwać i od twego ciepłego pięknego głosu 😉 dziękuję za spotkanie w Warszawskim EMPIKu za wspólne zdjęcie i autografy 😉 kocham ❤ cię

  7. Wiolka 26/10/2013 @ 16:03 #

    Dziękuję, dziękuję, dziękuję… że znów jesteś z nami 🙂

  8. stary piernik 25/10/2013 @ 13:36 #

    Przysłuchuję się Pani muzyce od początku i …. Uważam, że w powojennej Polsce, w muzyce rozrywkowej w kategorii kobiet :), nic bardziej interesującego się nie objawiło. No, może Wanda Warska, ale dla mnie Pani jest królową, a „Renovatio” jest tych odczuć solidnym i uroczym przypieczętowaniem. Tylko bardzo proszę, nie doświadczać nas tak grubymi przecinkami w oczekiwaniu na cudownie porywającą muzykę, bo ugrzęźniemy we współczesnej pop-elinie.

  9. Magda i Agnieszka 25/10/2013 @ 09:36 #

    Gratulacje! Wspaniale że wróciłaś Edyto!
    Pozdrawiamy!
    Magda i Agnieszka

  10. KZ 24/10/2013 @ 12:24 #

    Dzięki Edytko, że wróciłaś, płyta super!!!

  11. kasia 24/10/2013 @ 10:01 #

    Edytko, cokolwiek zrobisz jestem Twoją fanką..uwielbiam Twój głos i twoją wrażliwość..czekałam na Ciebie bardzo długo i cieszę się, że znowu jesteś bliżej…kiedy Cię słucham czuję się jak bym słuchała o sobie…i ślicznie wyglądasz choć ja nie przepadam za blondem…zawsze chciałam Cię poznać..może kiedyś Nasze drogi się spotkają:)
    Jesteś wyjątkowa i nigdy o tym nie zapominaj:))

  12. A 21/10/2013 @ 19:56 #

    Prawdziwa, mądra i piękna muzyka, tak jak sama autorka. Brakowało mi Pani wrażliwości w szarej codzienności. Dziękuję

  13. tomekrush 20/10/2013 @ 18:24 #

    Mam wielki problem z płytą Renovatio. Pokrótce postaram sie opisac mój stan/mój problem. Otóz gdy po raz pierwszy nastawiłem CD Renovatio, na swój średniej jakości odtwarzacz płyt, byłem wniebowziętym. Kurczę, z piosenki, na piosenkę, słuchałem tej płyty. I byłem zachwyconym. Z minuty na minutę bardziej zachwyconym. Przy drugim odsłuchaniu Renovatio juz tak nie było. Starałem sie wtedy doszukac jakiś błedów. Ot chocby w aranżacji, czy w tempie sekcji rytmicznej. I przyznam, ze trochę sie tych błędów znalazło znalazło. Przy trzecim odsłuchu. Byłem zmanierowanym. Pomyslałem, po któryms kolejnym utworze: ot Bartosiewicz nagrała kolejną płytę. Tia. Lecz nieopatrznie wysłuchałem Renovatio po raz czwarty. I co nastąpiło? Nie uwierzycie! Zakochałem się w 7/8 piosenek z tej płyty. I ten mój stan wciąż trwa. K…a Jak Pani to robi p. Edyto, że piosenki, które Pani napisze, i zagra, żyją swoim życiem. I trafiają potencjalnego odbiorce Pani płyt, niczym kula z karabinu- w sam środek głowy? Pozdrawiam- wciąz mimo wszystko żyjący
    tomekrush

  14. Tomasz Baranowski 12/10/2013 @ 21:23 #

    „…Nie nie musisz mówić nic, ja wszystko wiem.” Dziękuję za słowa proste, trafione słucham ich wstając po upadku, bardzo jasna płyta, lekka, kojąca, jak balsam na piekące rany, jak wyciągnięta pomocna dłoń! Dzięki Edyto ! Renovatio działa terapeutycznie i trzeba ją też tak dawkować 😉 Czekam na kolejne Twoje piosenki! Na nowy album, może covery z lat 80 – tych np. z Joy Division i inne :). Gratulacjeeeeeeeeeeeeeee!!!

  15. phanthom 11/10/2013 @ 23:23 #

    Gratuluję sukcesu. Płyta jest odlotowa. Czekam na koncerty.

  16. Klara Klara 11/10/2013 @ 20:39 #

    Piotr Metz w ostatnim numerze „Wprost” kapitalnie zrecenzował tę płytę. To najlepsza recenzja jaką do tej pory czytałam (nie wiem, czy mogę ją tutaj przytoczyć, bo prawa autorskie i te sprawy…). Ale zgadzam się z każdym jej słowem.

  17. Małgosia 11/10/2013 @ 16:49 #

    W pełni na to zasługuje! Cudowna płyta!

  18. tyrty 11/10/2013 @ 12:47 #

    Pierwsze miejsce na liście sprzedaży OLIS !!!

  19. Julita 10/10/2013 @ 19:27 #

    Zjawiskowo:)

  20. J@nuszF 09/10/2013 @ 22:55 #

    Renovatio, to genialna płyta, wspaniała muzyka i takie same słowa. Po stokroć dziękuję Ci Edyto, słuchając piosenek doznalem i wzruszenia mówiąc jakże są piękne, i nadziei że świat jest piękny i taki pozostanie. Przecudna jest okładka płyty. Kocham Twój głos. Rozbitkowie, Zbłąkany Anioł, Cień – cudo …

    • J@nuszF 12/10/2013 @ 15:17 #

      Postanowiłem uzupełnić swój komentarz zamieszczony wyżej.

      Przecudna jest okładka płyty, ta niesamowita biel w połączeniu z błękitem i tłem w szarości oraz różowymi elementami, świetnie oddaje nastrój płynący z krążka. Ponadto, na wewnętrznej stronie okładki i na książeczce jest zdjęcie Edyty. Edyta wygląda przecudnie, słodko, jak Anioł unoszący się na pieśni płynącej z “Orkiestry Tamtych Dni” -… Jeszcze raz pozwól mi
      Usłyszeć pieśń tamtych dni
      Najczulszych strun
      Muzyka ta…
      W sercu mym
      Niech słodko gra …

  21. remixx 08/10/2013 @ 23:22 #

    W Olsztynie i Poznaniu (empiki) brakuje płyt

  22. olaw 08/10/2013 @ 16:47 #

    Z natury jestem skąpiradłem, bardzo rzadko kupuję płyty. Dla Renovatio było warto rozstać się z 40 pln.Jestem zadowolona i obecnie wsłuchuję się.
    Mam niedosyt długości „Chwili”.
    Oby p. Edycie z kolejną płytą poszło bez większych przeszkód (apetyt mi rośnie w miarę słuchania).
    Dziękuję!

  23. Martini 08/10/2013 @ 11:37 #

    W sobote 12.10, godz.16-18,w Trójce będzie wywiad z Edytą o nowej płycie.

  24. mariaSz 07/10/2013 @ 19:28 #

    Pani Edyto.
    Bardzo dziękuję za Pani nową płytę i wszystko to, czym się Pani zechciała z nami podzielić. Od mojego ostatniego Pani zachwytem minęło 15 lat – z „młodego” chłopaka stałem się dojrzałym mężczyzną. Podobnie jest z pani muzyką. Dziękuję za dojrzałość i wierność … serdecznie Panią pozdrawiam.
    MariaSz

  25. Jerzy 07/10/2013 @ 16:39 #

    Pani Edyto… Bardzo dziękuję za tę płytę! Nareszcie się doczekałem. Kupię z pewnością! I będę słuchał, słuchał, słuchał…. Ale się cieszę!

  26. Ilona 07/10/2013 @ 13:14 #

    Pani Edyto!!!! Gratuluję!!!! Dziękuję że Pani wróciła,a przede wszystkim dziekuję za nową płytę…czekam na płytę…musi dotrzeć zamówienie po prostu,i będę słuchać….tak w ogóle…czekam na koncert w Gdańsku!!!! 🙂

    • RadioElive 08/10/2013 @ 11:33 #

      Z tego co wiem,to w Trójmieście płyty Edyty nie sprzedają się prawie wcale.Trójmiasto widać nie lubi odgrzewanych 15 letnich kotletów.Zresztą północ i zachód Polski ma właśnie najniższą sprzedaż tych płyt.Natomiast Polska południowa i wschodnia jak najbardziej ma wysoką sprzedaż.I tak było z płytami Edytowymi zawsze,więc nic się pod tym względem akurat nie zmieniło.

  27. Przyszlosc 07/10/2013 @ 07:15 #

    slucham Renovatio kiedy tylko mam okazje 🙂 nie wiem jak Pani to zrobila, ale odkad spotkalem sie z Pani piosenkami (a bedzie to z kilkanascie lat temu )nawet przez glowe mi nie przeszla mysl,ze nie bedzie wielkiego powrotu,nowej plyty… dotychczasowa tworczosc nie pozwala o Pani zapomniec 🙂

  28. czarek 06/10/2013 @ 09:24 #

    Dziękuję

  29. Klara Klara 06/10/2013 @ 08:15 #

    Parafrazując pewien tekst:
    Jezu, jak się cieszę z tych przemiłych wskrzeszeń 😉

  30. Alex 05/10/2013 @ 12:25 #

    Jakże ja Pani przeserdecznie dziękuję!!!!! Czasem warto poczekać 😉

  31. annybloog 05/10/2013 @ 10:44 #

    Gratulacje. Jak dobrze, że Pani „wróciła”. Piszę w cudzysłowie, bo przecież Twórczość nie znika z dnia na dzień.

  32. Agnieszka 05/10/2013 @ 08:35 #

    Gratulacje! Czekamy na platynę! 🙂

Skomentuj

