Obrazek

Koncert w Warszawie

9 List

capture1

komentarzy 16 to “Koncert w Warszawie”

  1. Gabriela 02/01/2014 @ 20:25 #

    Edyto, wszechświat dał Ci coś więcej niż talent. Tak długo czekałam na Ciebie, proszę śpiewaj o nadziei i miłości, bo jak skrzydła motyla Twoja muzyka wnosi emocje do mojego życia. Na pewno w Twoim wykonaniu każdy temat będzie niebanalny 😉 Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że jakimś cudem ten komentarz Cię znajdzie.

  2. mw 25/12/2013 @ 21:09 #

    kiedy będzie trasa koncertowa? zapraszamy na Śląsk!!!

  3. Eska 21/12/2013 @ 11:09 #

    Edytko,jesteś niesamowita!Czekałam na Ciebie,na Twój powrót na scenę…i bardzo się cieszę,że już wróciłaś i co najważniejsze-jesteś taka,jaką Cię lubię!:-)Płyta jest bardzo dobra,świetne teksty,muzyka i Twój głos!Bardzo mi brakowało dobrej muzyki…widzisz jak wygląda dziś rynek muzyczny?Brak mi słów…Dobrze,że już z nami jesteś-uwielbiam Cię od pierwszej płyty „Love”!Czekam na koncerty,mam nadzieję,że będziesz w pobliżu Lubina…Pozdrawiam Cię serdecznie!

  4. Magdalena MB 20/12/2013 @ 12:21 #

    Dziękuję za wczorajszy wieczór, byyyył wspaniaaaaaały.
    Ma córka Gabi określiła, że był to najwspanialszy prezent jaki dostała na i w imieniny od Ciebie.
    Życzę wspaniałych Świat Bożonarodzeniowych z przyprószonych białym puchowym aby w saniach Święty Mikołaj dowiózł następną platynową płytę.
    Dużo sukcesów i większej wiary w siebie i w nas Twoich fanów.

  5. Sylwia 19/12/2013 @ 23:26 #

    Fantastyczny koncert!!! Wyśpiewana cała płyta i cztery bisy!! Jestem pod wrażeniem! Bardzo dziękuję;)

  6. tomekrush 10/12/2013 @ 23:24 #

    Zielona Góra posiada świetny klub Kawon. To wprost wymarzone miejsce by pani Bartosiewicz tam zagrała i zaśpiewała. Tym bardziej że ostatni jej występ odbył sie w mieście ZG wieleeee lat temu. A było to w plenerze. Chrabąszcze latały. Scena ustawiona była na parkingu przy Palmiarni. Byłem tam. W kieszeni miałem miniaturowy tomik poezji, a w drugiej puszkę dobrego piwa. Lecz zapomniałem tak o jednym jak i drugim…bo koncert całkowicie mnie pochłonął i zabrał w inny wymiar czasu i przestrzeni

  7. khaki 17/11/2013 @ 14:47 #

    Na onecie jest wywiad z Edytą, która wspomniała, że koncerty promujące płytę dopiero na wiosnę. Jest motywacja, żeby dożyć do wiosny.

  8. Darek 17/11/2013 @ 13:50 #

    czy inne miasta w Polsce także Pani zaszczyci swoją obecnością ??? – czy promocja pyty to tylko ten jeden koncert w Stodole — proszę podać jakąś listę gdzie i kiedy możemy się Pani spodziewać ?? — dziękuję i powodzenia — bardzo się cieszę że wróciła Pani …….. z daleka

  9. Zajączek 13/11/2013 @ 20:57 #

    Wspaniała wiadomość!!!!!!!!!!! Jestem zachwycona i na pewno będę na koncercie:)
    Pozdrawiam Edytę i wszystkich jej fanów:)
    Zajączek

  10. Klara Klara 11/11/2013 @ 10:41 #

    A ja w kwestii technicznej – na którą ten koncert tak naprawdę jest? Na 20 czy 18.30 (tak jak jest napisane na stronie Stodoły). Bo chyba dwóch koncertów nie będzie?
    Planuję jechać z bardzo daleka i te 1,5 godziny ma dla mnie ogromne znaczenie. Wolałabym, żeby strona internetowa Stodoły jednak się myliła 🙂

    • Klara Klara 11/11/2013 @ 10:46 #

      A już wszystko wiem: o 18.30 jest wejście, a sam koncert rzeczywiście o 20. Super 🙂

  11. Tomi 10/11/2013 @ 18:40 #

    A z jakiej okazji ten koncert.No i kiedy teledysk do Italiano?

  12. Kamill 10/11/2013 @ 14:28 #

    tańsze bilety ha ha ha też ok.100 pln Co za kobieta,tylko kasa i kasa…..a płyta wcale niefajna….i ten wygląd zgłodniałej jaszczurki żądnej nowej krwi….lepiej uważajcie na siebie drodzy fani 🙂

  13. khaki 09/11/2013 @ 16:37 #

    Edyto, fajnie, ale ja z Krakowa nie pojadę tam do Ciebie? Nie stać mnie teraz. Także pomysl o jakiejś trasie koncertowej, bo nagrałaś nagrałaś dobrą płytę i fajnie by było z tym pojeździć. Jak ominiesz kraków, to ja usunę z listy odtwarzania „Italiono”. Edyto, to nie blef. ^^

    • Pauli 13/11/2013 @ 19:43 #

      Popieram ! Proszę nie omijaj Krakowa!

Skomentuj

